FAQ2021-09-15T09:45:23+00:00

Are not flowers the stars of the earth?

WAAROVER HEB JE EEN VRAAG?

Kan ik zonder afspraak winkelen?2023-08-28T09:10:38+00:00

Onze boutique is uitsluitend geopend tijdens opendagen. De eerstvolgende opendag is op zaterdag 11 november 2023 van 10.00-15.00 uur. Tijdens deze opendag kun je ongestoord rondkijken.

Wat zijn de verzendkosten?2022-01-13T17:25:12+00:00

Bij bestellingen boven €50,00 zijn er geen extra kosten verbonden aan het verzenden van onze floral producten binnen Nederland.
Voor verzending binnen Nederland van bestellingen onder €50,00 vragen wij €6,95. Voor verzending binnen België vragen wij €12,50.

Kan ik de mijn bestelling retourneren?2021-09-15T09:14:50+00:00

Wij hopen dat je blij wordt van de Floral Producten, maar mocht het toch voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent kun je je bestelling binnen 7 dagen retourneren.

Volg onderstaande stappen om jouw Floral Product te retourneren:

  1. Stuur de artikelen terug in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  2. Stuur het pakketje met tracking code naar: Floral Boutique, t.a.v. Retouren, Achterwillenseweg 136, 2805 KB in Gouda.

Let op: De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening en we raden het aan om een bewijs van verzending met traceergegevens bij je te houden. Als het retourpakketje verloren raakt is dit niet onze verantwoordelijkheid.

Op maat gemaakte boeketten kunnen niet geannuleerd worden. De zijden bloemen worden op maat geknipt en kunnen daarom helaas niet worden geretourneerd.

Twijfel je om een bestelling te plaatsen? Je bent van harte welkom in onze boutique, zodat je de zijden bloemen kunt bekijken. Mocht er toch iets mis zijn met je bestelling, neem dan zo snel mogelijk, na ontvangst van je bestelling, contact met ons op.

Zijn zijden bloemen duurzaam?2021-09-14T18:04:25+00:00

Ja, het voordeel van zijden bloemen is dat deze lang mee gaan en hierdoor duurzamer zijn dan echte bloemen. De aanschaf van een zijden boeket is een investering, maar je hebt er jarenlang plezier van!

Welke verzendmethodes hanteren jullie?2021-09-13T12:19:26+00:00

Het is mogelijk om een bestelling af te halen in onze boutique in Gouda of te bezorgen op een adres naar keuze. Binnen Nederland versturen wij onze orders via PostNL en DHL, naar België via DHL en Bpost.

Hoe onderhoud ik zijden bloemen?2021-09-13T10:00:41+00:00

De zijden bloemen en boeketten hebben nauwelijks onderhoud nodig. Je kunt de bloemen met een plumeau of stofdoek met water afnemen.

Kan ik een zelf een zijden boeket samenstellen?2021-09-12T19:16:50+00:00

Het is mogelijk om zelf een zijden Floral Boeket samen te stellen of voorkeuren voor bloemen door te geven. Via onze shop kun je de ontwerpen bekijken die onze stylisten hebben samengesteld. Maak een afspraak en kom langs in onze showroom om een boeket samen te stellen in de stijl van jouw keuze.

Wat is de levertijd?2021-09-12T18:06:25+00:00

Wij doen onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verzonden, met het trackingnummer in deze e-mail kun je het pakket volgen. Tijdens de sale en feestdagen zijn er mogelijk langere levertijden, houd hier rekening mee.

Kan ik vanuit het buitenland bij jullie bestellen?2021-09-12T18:04:18+00:00

Ja, wij bezorgen in Nederland en België. Betalen kan via iDeal, PayPal, Creditcard of Directe bankoverschrijving.

Adres2021-09-12T17:50:32+00:00

Ons bezoekadres is Achterwillenseweg 136, 2805 KB in Gouda.

Telefoon2021-09-12T17:49:41+00:00

Je kunt ons bereiken per telefoon via 06-22705062 & 06-51708494.

E-mail2021-09-12T17:48:12+00:00

Je kunt ons bereiken per mail via info@floralboutique.nl.

Hoe lang heb ik garantie?2021-09-12T17:34:18+00:00

Op alle artikelen van Floral Boutique geldt een garantie. Wel verschilt de garantietermijn per artikel.

Wil je weten wat de garantietermijn van je artikel is? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij staan klaar om je te helpen!

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik hier gebruik van maken?2021-09-12T17:27:49+00:00

Je kunt de code toevoegen tijdens het bestelproces. Vul de code in bij couponcode en klik op de knop om de waardebon toepassen, de code wordt dan automatisch aan jouw bestelling toegevoegd. Houd er rekening mee dat je maar één promocode tegelijkertijd kunt gebruiken.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?2021-09-12T17:25:19+00:00

Heb je nog geen verzenbevestiging ontvangen? Dan kunnen we jouw bestelling kosteloos wijzigen. Neem contact op via mail (info@floralboutique.nl) of telefoon (06-51708494) om jouw wijzigingen door te geven.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling annuleren?2021-09-12T17:24:53+00:00

Heb je nog geen verzenbevestiging ontvangen? Dan kunnen we jouw bestelling kosteloos annuleren. Neem contact op via mail (info@floralboutique.nl) of telefoon (06-51708494) om jouw annulering door te geven.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling en kan je bestelling niet geannuleerd worden.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, hoe kan ik hier gebruik van maken?2021-09-12T17:12:28+00:00

Je kunt de code op de cadeaubon toevoegen tijdens het bestelproces. Vul de code in bij couponcode en klik op de knop om de waardebon toepassen, de code wordt dan automatisch aan jouw bestelling toegevoegd. Houd er rekening mee dat je maar één promocode tegelijkertijd kunt gebruiken.

Kan ik bij jullie een cadeaubon bestellen?2021-09-12T17:12:04+00:00

Ja, het is mogelijk om een cadeaubon te bestellen via onze shop. Je kunt kiezen uit verschillende bedragen, bekijk snel de mogelijkheden onder het kopje Floral Gifts. Al onze producten worden mooi en feestelijk verpakt.

Welke betaalmethode kan ik gebruiken bij jullie?2021-09-12T17:10:03+00:00

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je uit de volgende betaalmethodes kiezen: iDeal, PayPal, Creditcard of Directe bankoverschrijving. Bij directe bankoverschrijving wordt je bestelling verzonden als wij de betaling hebben ontvangen.

Ik wil graag iemand verrassen met een Floral Product inclusief een persoonlijke boodschap. Hoe doe ik dit?2021-09-12T16:51:56+00:00

Je kunt bij ons een product bestellen en daar een persoonlijk kaartje aan toevoegen. Ga naar www.floralboutique.nl en selecteer het product dat je cadeau wilt geven. Bij de betaling kun je in de opmerkingen aangeven wat er op het kaartje geschreven mag worden.

Titel

Ga naar de bovenkant